måndag 23 maj 2011

Måndag

Idag har det bjudits på massor av produktivitet från min sida här hemma. Det har både tvättats och dammsugits och sen långpromenad nånstans däremellan. Jag har även sått nya squashar direkt ute i en pallkrage. De som jag har förodlat inne ser bara risigare och risigare ut. Just nu står två av dem på verandan och blåser bort. Med lite tur tar sig alltihopa och då kanske jag kan ha självplock här hemma. Nästa steg i trädgårdslandet är att sätta upp de förodlade chiliplantorna. Eller ska man ha kvar dem i kruka? Jag får nog googla lite.

Imorgon är det vägning igen. Fast jag tror knappast att jag har gått ner någonting. Med lite tur så har jag inte gått upp något. Men förra veckan blev det ialf tre långpromenader och det var ju målet och denna vecka har ju börjat bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar