lördag 15 januari 2011

Komplettering årskrönika

Jag gjorde ju en årskrönika för ett tag sen och jag har kommit på mig själv att jag har missat en stor händelse. Nämligen att storasyster gick och gängade sig. Det nämndes ju litegrann, men inte själva datumet. Den 25 september blev Sofia och Erik äkta makar. Jag är så generös att jag bjuder på en bild.




Där var jag dessutom preggo som jag saknar jättemycket att vara. Min lillasyster håller nog inte med mig, men jag kan inte hjälpa att hon lider av att vara preggo.

2 kommentarer:

  1. Så du saknar att vara preggo alltså? Men Madde då ;P

    Och du är så välkommen på juliafton! :D

    SvaraRadera
  2. Graviditeten med Elisia var helt underbar!! Den här suger....Ungen får mer än gärna komma ut nu, ligger ändå bara och sparkar sönder mej. Fanskapat envisas med att ligga på tvären och inatt gjorde han kullerbyttor vilket var allt annat än skönt!!

    SvaraRadera