söndag 9 januari 2011

Kalas nummer 2

Då har man haft kalas igen. Det andra kalaset för i år, det första var igår för min morfar som fyllde 90år i veckan. Nu var det alltså min tur.







Korten hamnade inte riktigt i rätt ordning, men som ni er så fick jag en Kitchen Aid i present. Den är mycket efterlängtad, jag har dräglat över en sådan rätt så länge nu. Fast än så länge har jag bara en kartong, jag får den i nästa vecka nån gång. Sen är det allt fika som jag har bakat, det var även tårta också men de fastnade inte på bild, men de var ändå inga märkvärdiga. Jag fick även två Pippi-mössor av storasyster. Tyvärr så är den lilla för liten åt A, men jag ska jobba på att dra ut den så vi kan matcha varandra på våra promenader.

Till nästa kalas så ska vi anlita en kamera ansvarig då varken jag eller Daniel hinner ta kort, jag ammade halva kalaset och Daniel fick då fixa allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar