onsdag 29 december 2010

Soffhäng

Så här fram på kvällskvisten är det soffmys som gäller här hemma. Dvs jag har en supergo kille sovandes i famnen samtidigt som jag surfar. Det gäller ju att utnyttja tiden till max.

Idag har jag haft besök av lillasyster och hennes dotter. Hon hade med sig lite tygblöjor åt A. Jag har testat en del men eftersom A har så smala ben (har mammas ben) så har de varit lite stora. Men nu har jag några modell pytteliten och det tackar jag för. Sen har jag faktiskt plockat upp de sista jullapparna och dammsugit nedervåningen så lite effektiv har jag allt varit idag. Men de närmsta timmarna är det maratonamning som gäller så man får sova inatt. Hungriga bebisar på natten är ingen höjdare, det klarar jag mig utan.

Imorgon är det BVC som gäller, ska bli spännande att se om A har gått upp i vikt. Han har varit lite dålig på det, men det blir väl så om man bara vill äta på en tutte. Lika envis som sin far är han tyvärr, jag föredrar icke envisa barn, som mig med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar