torsdag 2 december 2010

Personalfest

Ikväll är det äntligen dags för personalfest. Den är verkligen efterlängtad eftersom det inte blev någon sommarfest. Bilden är från sommarfesten förra sommaren i bussen hem. Däremot så svär jag lite över att jag är preggo för om det är nån gång jag vill dricka alkohol och dra i mig nikotin så är det på våra personalfester. Men jag hoppas på en sjövild sommarfest som jag kan vara med på. Eller så får jag snällt vänta till nästa julfest. Snart ska det lockas hår och sminkas ansikte, naglarna är redan färglagda. Jag svär också över min "blodvårta" som numera är groteskt och som gör att jag inte kan ha klänningen jag hade tänkt. Plåster är numera ett måste över den och det har gjort att ena tutten är rödflammig av plåsterklistret.. Men jag har fått en tid till hudkliniken ialf. Den 15 december ska jag dit, ett spännande datum då det är tänkt att jag ska föda barn den 14. Men jag ska ju föda i KGA och jag ska till hudkliniken där också. Men spännande datum är det.

Kallt ute är det också för den som missat det, men det hindrade inte mig att gå över 30 min ute med Mythos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar