måndag 7 januari 2013

Tomt

Just nu är det jättetomt här hemma, helt ensam är jag. Hanen har dragit på konferens för att roa sig med gymnasieflickor, det är sånt man gör på konferens för det har jag läst på Aftonbladets löpsedlar och då måste det ju vara sant och Alex sover hos sin farmor och farfar då dagis inte är öppet halv sex på morgonen av nån anledning och just nu så kryllar det inte av skiftledare på jobbet så att byta tid kändes mest jobbigt. Annars går det verkligen tokbra här, jag hade planer att slötitta lite på tv.n och som vanligt så funkar ju inte bilden osv... problemet är att vi väldigt sällan tittar på tv-kanalerna, oftast blir det nån film eller tv-serie på vår Boxee box. Så nu fick det bli Boxeen, fast jag hittade inte programmet jag ville se på svtplay, men man kan ju inte få allt här i världen. Men en Roxette-konsert var inte helt fel det heller.

Däremot så fyller jag ju år idag och igår med cykeln fick jag ett kort som Daniel gjorde i lördags när jag och Therese pysslade.





Ett enkelt och stilrent kort. Jag tror faktiskt att han tyckte det var lite kul att göra kortet, så vem vet jag kanske får ett kort nästa år också. Idag kom dessutom barnsadeln till cykeln så bara det är isfritt ska det cyklas med Alex, bäst för honom att han tycker det är kul.

Imorgon väntar ännu en underbar på Gyllene Måsen så ikväll blir det att lägga sig tidigt igen. Men jag börjar få in det. Bortsett från nyårsafton förra veckan så gick jag och la mig runt nio alla dagar utom i lördags, då slog jag på stort och var vaken till tio. Men jag tror inte Daniel sörjde det så mycket eftersom han fick sovmorgon både lördag och söndag.

Bazinga

1 kommentar:

  1. GRATTIS på födelsedagen!
    Hoppas att han gillar cyklingen, det är bra motion, blir ju lite extra tungt med en "liten" där bak. Vi hade årspremiär på cykeln igår men jag ledde den bara, livsfarligt att cykla fortfarande :)
    Ha en skön vecka!

    SvaraRadera