torsdag 10 januari 2013

Pyssel

Idag har jag ägnat några timmar åt lite pyssel nu på dagen, det blev lite födelsedagskort som kommer att visas senare och sen en LO på våra söta kissar.







På våra söta pluttekatter som ibland dock inte så ofta längre sitter ihop i höften på varandra. Papperet är från Gekås Ullared, blommor Panduro och fjärilarna är utstansade. Brads är från Pyhobby om jag inte minns fel. Tanken var när såg pappret att göra nåt med Alex och nån av hans brudar men när jag hittade kortet på katterna så blev det ännu bättre. Däremot är jag jäkligt bra på att köra fast när jag gör en Lo för då vill jag gärna vräka på med saker, men jag börjar med ett papper, ett kort lite bling och sen sitter jag fast och kommer inte vidare. Egentligen borde jag kanske använda mig av färdiga mallar för att komma igång, det får bli till nästa gång.

Annars gick det käpprätt åt helvete att jobba igår med min fot, efter en och en halvtimme insåg jag att det inte gick längre och fick fixa in en annan istället för mig, hade väldigt tur att en annan skiftledare kunde ställa upp och komma in med kort varsel för det är inget man ska räkna med. När jag kom hem runt halv sju så kunde jag inte gå, så Daniels mamma som hade varit barnvakt fick vara kvar och lägga Alex. Sen låg jag i soffan och med nöd och näppe förflyttade jag mig till sängen och hade jag inte blivit så kissnödig när jag låg i soffan hade jag nog legat där tills Daniel kom hem. Men idag är foten mycket bättre, men för säkerhetsskull är det bäst att vara hemma så jag kan jobba i helgen.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar