tisdag 20 maj 2014

Kameratöming

Sen jag började mobilblogga så blir det inte av att jag tömmer kameran lika ofta som tidigare, så när jag väl gör det så har jag helt plötsligt massor att lägga upp på bloggen och som vanligt blir det aldrig det jag hade tänkt att lägga upp som kommer först då jag har för söta barn.



Som sagt var ibland så hamnar barnen på samma bild.
 


Annars händer det inte så mycket i livet. Vi jobbar och denna vecka går vi verkligen om varandra. I helgen som var så jobbade jag 11-20 skitkul i det fina vädret. Nu när jag var ledig mån-tis så har Daniel varit borta hela dagen och kvällen och sen jobbar jag nu sena kvällar i tre dagar. Nåväl jag ska inte klaga då jag jobbar frivilligt denna månad och lönen blir bra sen till sommaren.

Nu ska jag faktiskt förbereda lite inlägg när hanen ändå inte är hemma.

Bazinga

1 kommentar: