måndag 10 februari 2014

Ankor

De har ju haft ett läsprojekt på dagis under hösten och på Alex avdelning har de läst om gummilisa hittar hem, så här hemma har det verkligen blivit inflation på ankor. Här är de senaste egentillverkade. Visserligen har jag gjort det mesta, men Alex har varit med och tyckt det varit kul.

Annars så mår jag som en påse nötter med huvudvärk och illamående, tror att det är stressrelaterat då det är intensivt då Daniel bygger nästan all ledig tid och jag har haft två barn och hund. Jag kan ju säga att jag har nedräkning tills vi kan lämna tillbaka hunden och ska jag vara ärlig så är nog hunden rätt trött på mig med. För imorse smet han ut när jag skulle lägga ut Julia för att sova så han har nog hemlängtan, fast han sprang åt fel håll om han hade försökt springa hem. Nåväl nu är det inte många dagar kvar. Jag ska väl förtydliga att all stress beror ju inte bara på hunden utan en fet kombination av allt, lägg sen till tidiga morgnar och vaket på natten. 

Bazinga

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt! Vårat läsprojekt på förskolan står i startgroparna nu ;)

    SvaraRadera