måndag 30 december 2013

Födelsedagskort


Helgen innan julafton var det en del födelsedagskalas och självklart levererades det lite kort. Detta fick Alex kusin Filiph som blev 15 år. Jag blev riktigt nöjd med kortet, papperna passade mycket bättre till en svart bakgrund än den beiga.


Kusinbarnet Emilia blev ett år.


Och mamman Linn firade sin 20-årsdag lite tidigare (hon fyller i januari). 

Annars rullar det på här hemma. Igår blev ju pysselrummet nedplockat, just nu befinner sig det i kartonger i klädkammaren. Men det går ju att plocka fram om jag blir sugen. Som ni såg så har jag ju på tok för mycket designark så under 2014 får jag absolut inte handla några papper. Jag borde dra igång att göra mera LO.s för då går det åt lite mer papper, men det har inte blivit av. Gjorde en igår och den kommer att dyka upp här så småningom.

Nu ska det väckas bebis och kanske plocka ner lite tomtar. Om jag orkar, just nu är jag helt slut.

Winter is coming

1 kommentar:

  1. Så himla fina kort du har gjort Madde!

    Låt tomtarna vara kvar ett tag till:) Julen varar ju till Påska!

    Pussa på barnen - Kram Ann-Britt!

    SvaraRadera