måndag 2 december 2013

Fem-sidigt kort


Till svärmor gjorde jag ett fem-sidigt kort och det var riktigt roligt att göra och flera kommer att komma
 




Lite smått och gott på varje sida, dock så ser jag att jag saknar en översiktsbild på kortet, men man kan ju inte få allt här i världen.

Nu idag har jag varit iväg och tagit bort min blodvårta alternativt cancersvulst. Borta är den och jag hoppas att jag slipper sådana i framtiden för den var bra äcklig och så hade jag dessutom fått irriterad hud för allt plåster som jag har använt.  Sen har jag haft en riktig argbigga nu ikväll, men det är inte så konstigt eftersom det var dags för 3-månaders sprutan. Men hon hade ingen feber vad jag kände men var skitarg och sen somna hon.

Annars är jag irriterad på min bank som inte kan flytta över pengar till Nordeas personkonton. Om nån vet hur man gör så kontakta mig. Har googlat på det men inget hjälpte. Så jag borde byta bank, men eftersom lånen är på Handelsbanken på Ekersgatan i Örebro och dit lär jag nog aldrig ta mig så det blir nog inget bankbyte än på ett tag. Eller så blir det här i Fjöget.

Winter is coming

1 kommentar:

  1. Det var ett underbart vackert kort du hade gjort till mig Madde!

    Hoppas att Julia inte mår dåligt idag av sprutan hon tog igår.
    Pussa på barnen från mig!
    Kram Ann-Britt!

    SvaraRadera