söndag 17 februari 2013

Duktig

Idag har jag varit riktigt duktig, jag har städat kylskåpet och det var verkligen välbehövligt. Det var en mindre sanitär olägenhet. Så därför bjuder jag inte på en förebild, men en efterbild. Som sig bör så blev en del utrensat också så nu finns det lite mera plats i kylen. Däremot så saknas en viktig sak och det är ölen på ölhyllan, men eftersom ölen är slut så ekar det tomt där.









Jag hittade även två bilder på Daniel och Alex, jag vet inte vem av dem som är galnast egentligen. I eftermiddag blir det fika hos svärföräldrarna för Daniel måste sätta i deras bilbarnstol så de kan hämta Alex på dagis på tisdag och om Ann-britt hinner läsa detta innan vi kommer så har jag med mig fika, jättegoda rocky road cupcakes.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Det var farligt GODA Rocky Road Cupcakes!
    Dom får du gärna bjuda på igen:)
    Är så glad över att ha en kvar tills i dag!
    Ska äta med andakt!

    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera