tisdag 8 april 2014

Tisdag

Det blir inte snitsigare rubrik än så idag. Men innan jag kommer till inläggets riktiga bild så hamnade lite annat med då jag tömde kameran.


Ibland händer det att Gösta inte springer i full fart eller att Alex inte knuffar bort katten.
 

Jodå här händer det grejer, att börja ställa sig upp är kul. Själv tycker jag att hon kan börja krypa istället för det ramlas en hel del när damen tar sig friheter och den där Frans är minsann med överallt.
 

Titta vad jag kan, vifta med ena armen. Sen är vi inte så mycket för rosa heller speciellt inte i strl 68. Har nog inte ett enda rosa plagg i den storleken men jag tror att Julia överlever. Jag gör det ialf även fast jag gillar rosa.
 

Nu till den riktiga bilden, nu börjar det att dra ihop sig på riktigt att få iväg inbjudningarna till Julias namngivning så ikväll gör jag tråkgöra och skriver adresser på alla kuvert. Roligare saker finns det att göra som att fixa lite grattiskort då det är några födelsedagar den närmsta tiden och jag måste plocka undan från matsalsbordet till helgen och det vore skönt att inte behöva dra fram allt igen direkt efter helgen men 2/8 kort är klara. Men då är det alla kort tom maj. Tror inte jag hinner med alla innan helgen då den lilla damen sover i max 30min åt gången och när hon är vaken får man minsann inte sitta still om man inte sitter med henne.

Das var alles för idag.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar