måndag 3 mars 2014

Vinter


Igår längtade jag efter sommaren och idag är jag lite bitter av att vi knappt haft nån vinter. Har saknat riktiga soliga dagar då det är smällkallt.
 

Dessa bilder är från februari 2010
 

Dagen efter en snöstorm om jag inte minns helt fel och svärföräldrarna var utomlands så vi fick skotta där också. Nu ikväll har jag letat bilder som ska till Alex förskola och jag har letat ihjäl mig på en normal bild på Gösta som är utan Seth, det var inte helt lätt och därför ramlade jag över dessa bilder plus en massa annat också som när jag vägde 10kg mindre, en massa saknade katter och så lite bröllop såklart. Det var inte helt lätt att hitta någorlunda bra bilder på mig och hanen och sen våra föräldrar därför blev det bilder från mitt eget och storasysters bröllop. Man borde kanske "arrangera" lite mera bilder nu är det mest på folk som halvsover i soffan och som tittar bort. 

Bazinga


1 kommentar:

  1. Så mycket snö det var! Kommer ihåg att det vart strömavbrott hos oss och där elstolpen står var det metervis med snö. Så Daniel fick lägga brädor som han gick på och flyttade dom framför sig så att nådde stolpen och kunde byta propparna som gått. Det kom alldeles för lite snö den här vintern. Ska det vara vinter så ska det:)

    Pussa på barnen från mig!
    Kram Ann-Britt!

    SvaraRadera