lördag 1 juni 2013

Månadens bild






Förra året i juni fick vi ihop en lekparksdejt med Therese och hennes dotter nånstans i Örebro. Besöket var mycket uppskattat av barnen och jag lever med tanken att ta mig till en större lekpark med Alex i sommar då de vi har i Fjugesta är rätt så små, ialf de jag har hittat och de är inte många. Nu är han visserligen nöjd så länge han kan gunga, han har inte så stora krav än.

Idag har det fixats i trädgården. Sått i pallkragar, rensat rabatten, planterat blommor. Daniel har också fixat, klippt lite gräs som Sixten inte kommer åt, trimmat lite kanter och grävt bort lite ångestprojekt. Men det är mycket kvar ute så imorgon fortsätter slitet. Alex har badat ännu mera idag och sprutat ner mig med vattenslangen.

Kvällen avslutades med lite grillning hos svärföräldrarna. Det var skönt att sitta på deras altan och bara ta det lugnt och inte se alla måsten och borden här hemma.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Så söt han är! Jag har detta kort som månadsbild i almanackan:)

    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera